Forbrug i 2012

23 december 2006




Her er det første billede af mit garnlager, bomuldsgarnet.

Jeg har vejet og fotograferet i alt 4780 g. bomuldsgarn.

Meget af det er arvegods fra min mormor, som døde i 1986, og som I kan se, er det mayflower garn.

Lige nu strikker jeg karklude og vaskeklude. 5 stk er det blevet til, og billeder kommer hurtigst muligt.

Jeg er med i en Yahoogruppe på nettet med "dishclothes", og der er mange skønne mønstre, og hver måned kommer der 2 nye, som kører som "knit-a-long". D.v.s. at vi får en bid af kluden hver dag i 5-6 dage.

Det er som regel kun mønstre, som skal bruge 37-38 masker, men jeg dobler dem op, og strikekr hver pind både forfra og bagfra, og gentager det så en gang eller to, så det bliver en "klud" i en ordentlig størrelse.


Ingen kommentarer: