Forbrug i 2012

14 januar 2007

Nye vaskeklude

4 nye vaskeklude har set dagens lys i Nyborg, og de vejer tilsammen 136 g.
De fordeler sig på disse:


1. svaner


2. striber med et lille hulmønster


3. nogle søde stjerner





4. en løve. Den ligner godt nok allermest en hest, men jeg misforstod opskriften, så jeg kun strikkede efter mønsteret på hver anden p. Det skulle have været på hver p. Men pyt, jeg prøver igen en anden gang.

Jeg tror jeg vil prøve at strikke nogle af alle disse dishcloth- mønstre i nogle af alle mine acryl-garnrester og så sætte dem sammen til et tæppe.
Jeg tror det var på den amerikanske gruppeside jeg fandt alle stjernetegnene, og på nogle sider er der en masse dyr, så der er nok at tage af.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

I love your Swan Pattern!!! I hope you speak english so you can tell me where you found it!

Unknown sagde ...

Kirsten,
I was so excited about the Swans I forgot to give you my address. Your English is just fine. Here is my address gstq2002@comcast.net. Did you make any changes to the pattern? How big is your project?
Thank you for answering!