Forbrug i 2012

27 august 2007

Nu må jeg jo hellere få det hele med.
Af en sød dame fra Amerika har jeg fået opskriften til denne lille babyjakke. Den har vist været med som en KAL, og bliver kaldt Baby Surprice Jaket. Den er rigtig sjov at strikke, og jeg var nået så langt, at jeg kun manglede kun 12 pinde, før jeg fandt ud af, hvordan den skulle foldes. Den er strikket i et stykke, og syet sammen på skuldrene.
Denne er strikket i brugsens strømpegarn på p. nr. 3, og jeg vil tro, den passer til en nyfødt.
Den skulle da prøves igen. Stadig i Brugsens strømpegarn, men denne gang på pinde 4.
Den er så "solgt" til en lille dreng på 6 uger, som nok kommer til at kunne passe den i løbet af vinteren.
Et par små sko skulle også prøves. Opskriften er fra nettet et sted (og linket er væk)




Endnu en bluse i Brugsens strømpegarn. Opskriften har været i Familiejournalen og blusen er foræret til Tinna's venindes datter på 2½ år

I alt har jeg brugt 360 g til disse bluser.


Ingen kommentarer: