Forbrug i 2012

27 august 2007

Jeg kommer desværre ikke med til strikkefestivalen i år, så jeg har altså taget mig en soldedag. Og jeg mener det helt bogstaveligt.

EN HEL DAG.

Jeg skulle med min søster på tøsetur til Tyskland, og vi startede i Kolding hos BC garn. Der blev det til disse 8 nøgler strømpegarn, tyndt gult bomuldsgarn og noget lysgrå uldgarn. De sidste to skal nok bruges til sjaler.



Da vi havde været hjemme og læsse af, kørte min mand og jeg til Ullerslev. Jeg havde hørt, at Røde Kors butikken havde noget billigt maskingarn.

Det blev til disse 5 kegler. 10 kr pr. stk, men da der ikke var så meget på den grå, fik jeg dem alle til 45 kr. Så kan alle vist være med.



Til sidst gik turen til Aldi, som i den uge havde tilbud på bomuldsgarn, og som I kan se, er jeg nu velforsynet.











Mit garnkøbsstop udløber midt i september, og jeg tror ikke jeg vil forlænge det.
I stedet vil jeg begrænse mig, og kun købe garn, hvis der kommer et rigtig godt tilbud.
Jeg vil stadig se, om jeg kan nå at få brugt de 10 kg, som jeg havde sat som mål. Jeg er knap halvvejs, så i løbet af det næste år, måske.

1 kommentar:

Admin sagde ...

Hej Kirsten,

Det ser ud til at være garn af en uhyggelig god kvalitet. Det er rart at se du også støtter vores alle sammens dejlige indkøbskæde "Aldi".

God vind fremover og held og lykke med dine projekter og ikke mindst fremtidige indkøb i dejlige Aldi.

Venlig hilsen
Henrik Krøyer
Aldi Fanklub - Danmark