Forbrug i 2012

24 december 2007

Nu sidder jeg her hvor juleaften går over i julenat og lytter til James Last på TV2 Charlie og bliver helt nostalgisk. Det har altid været "min musik". Oven i det sidder jeg og småsnøfter, for mine unger har lige fortalt, at min niece, Malene, har sendt en sms rundt, at hendes kæreste, Stefan, har friet i aften, så der er bryllup i vente. Kan det blive mere romantisk en juleaften.



Jeg har fået nogle rigtig dejlige julegaver:

En USB-pen af min mand, så jeg kan gemme nogle af alle mine mange opskrifter på den.

Derudover har vi givet hinanden en ny harddisk og en printer, hvor blækpatronerne ikke er så dyre.

Af ungerne har jeg fået Dan Browns bog "Tankados kode". Jeg er vild med de bøger, så den glæder jeg mig meget til.

sidst men ikke mindst har jeg fået denne:



Den har jeg vist fortalt dem rigtig mange gange, at jeg har ønsket mig, og har oven i købet sendt link til, hvor den kunne købes, og nu er den min.
Sjalet på forsiden kommer da vist meget hurtigt på pindene, og der er ikke mange opskrifter som ikke skal prøves.

Ellers sidder jeg og strikker på "Secret of Crysopolis". Jeg er nået til clue 6, så jeg mangler 2 clues endnu. Jeg tror jeg har taget en lidt for stor pind, for det bliver en meget stor stola, men pyt. Den bliver rigtig flot, og der er jo ingen facitliste.

Jeg har faktisk taget billeder og vejet noget, men lige nu sidder jeg med den bærbare, og det er ikke her, billederne ligger, så det må vente til en anden gang.

Nu spiller James Last "Don't cry for me Argentina", så kan jeg da tude lidt til den også.


Sidst denne aften/nat vil jeg ønske alle en fortsat glædelig jul og et rigtig godt nytår. Lad os mødes over vores strikketøj igen i det nye år.

Ingen kommentarer: